Gratis å parkere med lånt bil?
I en ny dom slår Høyesterett fast at den som låner ut en bil ikke er ansvarlig for parkeringsavgifter ilagt mens bilen var bortlånt. Betyr det at den som låner eller leier bil kan parkere gratis? Eller at du kan slippe parkeringsavgift ved å hevde at noen andre kjørte bilen din?